Gjort en bok av frågorna som Riksbanken inte ville svara på

 



Riksbanken
har tagit bort sitt "öppet hus"-inlägg här på facebook där jag ställde en mängd frågor som Riksbanken aldrig svarade på. Jag har samlat ihop dessa och gjort en epub-bok av dem som kan köpas nedan. Jag slängde dessutom in ett banklögns-lexikon då ordvrängeri är grunden för att bankerna kan hålla på som de gör.

Om du har taskigt med pengar (eller troligare - taskigt med bankskulder på ditt konto :) )eller tycker jag inte ska lägga upp reklam för en egen bok (en klart förståelig åsikt) så kan jag skicka en kopia genom mail - michael.thuden@gmail.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Beslutet om Sveriges Nato-medlemskapet är grundat på en utsuddning av historien värre än den i Orwells 1984

Sveriges Natomedlemskap handlar om att försvara västs utsugning av resten av världen.

Nyliberalerna har gjort parasitism och egoism till statsreligion